Jedno przemyślenie nt. „Kia Stinger – 3.3 V6 kontra 2.0 R4 – porównanie”

  1. Moim zdaniem najlepsza wersja Stingera to właśnie golas za 149 tys. Wrazenie robi świetne a dla 95% kierowców i tak będzie zbyt szybki. Trzeba pamiętać że auta w przedziale 130-160 tys kupują głównie floty dla managerów średniego szczebla, wybór pomiędzy passatem, suberbem czy Stingerem jest oczywisty. Jeśli ktoś jest gotowy na ratę leasingu rzędu 4-6 tys netto to i tak wybierze Audi lub Mercedesa. Takie auta często mają pełnić rolę reklamy co stinger świetnie robi już w podstawowej wersji. Auta za 250 czy 300 tys często już nie są znakowane logo i mają pełnić rolę reprezentatywna, podkreślająca status i profesjonalizm firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *