PRAKTYCZNY test zimowych paliw! Czy odpali w komorze termoklimatycznej?

Po części teoretycznej z zamrażarką czas na test praktyczny. Zabieramy auto do komory termoklimatycznej na Politechnice Krakowskiej. Czy odpali przy -30°C? A może jeszcze niżej?

Zamiast próbówki mamy tym razem samochód, który zatankowaliśmy zimowym paliwem. Jaki będzie efekt?

Materiał powstał przy współpracy z Circle K oraz Politechniką Krakowską.

2 przemyślenia nt. „PRAKTYCZNY test zimowych paliw! Czy odpali w komorze termoklimatycznej?”

    1. Test prosze Pana jest nie uzasadniony poniewaz do testow zastosowano rozne gatunki paliwa diesel. Porównując właściwości fizykochemiczne paliwa arktic ze standardowym paliwem (gatunku F) to jak porownywanie np. Wody gazowanej z woda niegazowana. Nie chce sie tu rozpisywać skad biora sie te roznice ale kamiac ludzi nie znajacych branzy pozniej wlasnie kraza takie nie logiczne porownania i oceny jednych wobec drugich. Moze warto zapytac dlaczego tylko w jednej sieci stacji dostepne jest paliwo arktic i uswiadamiac klientaco powinien tankowac podczas silnych mrozow w Polsce. W taki sposob obraz i wybor jest zafalszowany.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *